søndag 22. september 2013

Julekort - DT Sketchy Colors





Tida går fort.. snart e da jul.. derfor har eg begynt på julekorta. Og då lagde eg julekort til denne vekas utfordring hjå  Sketchy Colors.
Utfordringen denne veka er desse fargane:

"Rosa og Lilla"

Her er mitt kort..



Eg syns da va ganske vanskelig fargekombo.. Ikkje akkurat sånn type kort eg laga..og slettens ikkje julefargar ;) 
Men då eg viste da til dattera mi på 5 år, syns ho da va da finaste kortet eg hadde laga. Og ho har laga tre kort i samme stil allerede ;)
Eg har brukt dette flotte stempelet frå Some Odd Girls som eg har kjøpt hjå Kreativ Scrapping.. du finner da HER. Eg har sjølvsagt fargelagt ho med Copic :) 


Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)


1 kommentar:

  1. For ett nydelig julekort!
    Du er blitt så utrolig dyktig å fargelegge! Bøyer meg i støvet!

    Klem, Mari

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)