søndag 15. september 2013

COPIC INSPIRASJON - SEPTEMBER - KVIT

Då har me kommet til den fjerde fargeinspirasjonen til dekan som fargelegge med Copic.
  Den fyrste fargen me tok for oss var ROSA og den posten finner du HER og her i min blogg.
So var det fargen BLÅ som du kan finne HER og her i min blogg.
So var det GUL og den posten finner du HER og her i min blogg.
Denne måneden har me valgt oss fargen KVIT og me vil visa deg tre ulike fargekombinasjoner.

Denne gongen har me satt fokuset på dei vakre stemplene fra LaLaLand når me skal visa deg våre kvite kombinasjoner.
Butikken vrimler av flotte motiv fra LaLaLand og som kjent så har me Copic i lange baner, so her er det berre å la seg frista.



Når ein skal "fargelegga" kvit...ja då fargelegg ein skyggane.. og då har eg valgt å bruka W serien til da.


Eg har brukt stempelet HEART KEY MARCI og har fargelagt ho med desse fargane:

Hår: E 49 - 57 - 35 - 34 - 31 - 30
Hud: E 21 - 00 - 000 - 93
Kvit: W3 - 1 - 00 + Blender 0
Grå: W7 - 5 - 3
Rosa/lilla: RV 95 - 93 - 91
Skygge: B 00 - 000 - 0000 - Blender 0
+ W7 - 5 - 3 - 2 - 00 

Vil du prøva deg du og??
Send inn til blogg@kreativscrapping.no og du er med i trekningen av en liten overraskelse fra Kreativ Scrapping!

Gå inn på Kreativ Scrapping sin blogg og sjå dei to andre Copic jentene sine kvite La La Land motiv :) 


1 kommentar:

  1. Oh Tine! I was here to comment your latest Mo's card, but I see lots of wonderful works on your latest posts! Your colouring is amazing hun, and your Layout with Maja Design papers is breathtaking!

    Hugs, Franz.

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)