onsdag 24. april 2013

Dåpskort - DT Anonyme Scrappere # 8

Da er det ny inspirasjons utfordring hjå Anonyme Scrappere..
Denne gongen er det Hege som skal inspirera oss med ei fantastik oppgave. 
Du tar turen innom bloggen til Anonyme Scrappere. og leser alt om oppgava der :) 

Her er mitt bidrag denne gongen. 


Eg har laga eit Dåpskort denne gongen. Har så masse kort på bestilling no for tida, så då må eg bare kombinere litt.. 
Eg har laga bakgrunnen sjølv her. Med akryl maling. Tre forskjellige fargar i bunn og so har eg brukt samme maling men kvit på eit bakgrunns stempel som eg har splasja på her og der.. 


Eg har laga eit trappekort. Synes denne typen kort er veldig grei til dåpskort, for det er så fint felt til å ha  alle opplysningane om dåpsbarnet på sida. 


Så er det innsida med pengelomme og skrivefelt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)