søndag 20. januar 2013

1 års kort - DT - Sketchy Colors.

*Grrr...* Eg blir so SINT so SINT!! 
Skikkelig irriterande å ikkje ha internett når ein egentleg skule hatt..
Får beskjed frå nettverkselskapet at alt er heilt fint.. men kulla som setter ein stoppar no trur eg.. 
Eg fekk ikkje lagt inn innlegge mitt før no.. so eg beklagar soo masse. Men er det ikkje noko som heiter
"Bedre seint, enn aldri!"..?

Utfordringen denne veka hjå Sketchy Colors er fargene

Brun, Lilla og Rosa

Her er mitt bidrag til denne utfordringa..




Eg har eit tantebarn som snart blir eit år.. So då må ho jo få eit fint kort. 


Eg ville laga eit tall kort, men hadde ikkje plan om korleis.. so då blei da sånn ;)
Litt 3D dimmensjonelt.. 



Eg har fargelagt detta nydelige Mo`s digital pencil stempelet med copic og klypte da ut.


Lagde ein "bakke" der jenta går i blomsterenga.. 


Ha brukt diverse blomster..


Her er baksida.. 
Eg har retusjert vekk det eg har skrevet, derfor litt rart.. 

Håpar du tar utfordringen du og!! 
Stikk innom Sketchy Colors og og sjå alle dei andre DT jentene
 sine flotte bidrag :)

Klem frå Tine..

9 kommentarer:

  1. Fantastisk! Elsker utformingen og det skjønne motivet er perfekt. Lekre farger og herlige blomster. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Så fint kort, genial måte å sette det sammen på :) Mulig jeg må "låne" denne ideen en gang ;)

    Beate

    SvarSlett
  3. Nyyydelig flott ettallskort!!! Skikkelig lekkert!!
    Så bra at du er på nett igjen!! Vi blir jo helt hjelpesløse uten :)) Vi snakkes plutselig :)
    Stor klem fra meg til deg!

    SvarSlett
  4. For et lekkert kort, og for en stilig måte å gjøre det på...
    Herlig fargelagt motiv......
    Noe herk når nettet ikke er på lag med deg.....
    Godt det ordnet seg....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  5. For eit herlig kort!!
    La meg til som følger av bloggen din, for her var det mykje lekkert:)

    SvarSlett
  6. Gorgeous and beautiful as always hun...:o)

    big hugs Vicky xx

    SvarSlett
  7. For en fantastisk ide!:))
    Ida

    SvarSlett
  8. Utrolig herlig kort Tine og for en flott fargelegging ♥♥
    Lekre farger og fantastisk flott design
    Ha en fin dag
    masse klemmer

    SvarSlett
  9. A stunningly pretty card, Tine! Gorgeous! Hugs, Lesley

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)