søndag 7. oktober 2012

DT - Anonyme Scrappere - Anonyme Timeglass #4


Då jenter.. då e da tid for Del 4 av Anonyme Timeglasset hos oss i Anonyme Scrappere :)
 Håper du henger med endå ;) 



Ta turen innom  Anonyme Scrappere 
for å se hva oppgavene for Del 4 er:

Her e mitt bidrag...so om du ikkje ser heilt kva oppgava er..
ja så ta turen innom  Anonyme Scrappere 
og les oppgava og reglane der :)


Eg har laga tre matchande ting.. Som går i Muffins formen :)



3D muffins laga av ein stensil ifrå Panduro


Eg har laga den av kraft kartong og mønsterpapir frå Maja Design


Og har pynta med glitterlim og papirblomst.


Eg har også laga ei lita oppskriftsbok... 


...med oppskrifter med dei
 5 beste muffins og cupcake oppskriftene mine.. 



Eg skreiv oppskriftene på dataen og skreiv ut på akvarellpapir.


Det er også plass til fleire oppskrifter, men dei må då skrivast for hand.. 


Eg har osgå laga to like muffins kort til eit tvillingpar.


Eg har ei slik stor Accucut maskin, så eg har stansa ut desse med den.
Har brukt samme papir som over og pynta med dei samme tinga + bånd og stempel.
Stempelet er ifrå Norsk Stempelblad.
Tilda og Elida er stansa ut med TimHoltz vintage diesen.
Baksida er beregna til skrivefelt.

Håpar du er ein av dei som har meldt deg på Anonyme Timeglass..
og du leverte DEL 1, DEL 2 og DEL 4.. 
for då kan du vera med på oppgave DEL 3.
Gå inn på Anonyme Scrappere og les og finn ut av oppgava.. og sjå alle dei andre DT jentene sine flotte bidrag :)


3 kommentarer:

  1. Kjempeflott sett! Veldig flott gaveide, og muffinsen var en ekstra touch! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  2. These are yummy, Tine! Such a great shape and perfect for recipes and I love your matching cupcake box. What super creations! Hugs, Lesley

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)