tirsdag 7. februar 2012

DT - Anonyme Scrappere - Timeglasset

Det er utfordringer i fleng hos oss i Anonyme Scrappere no.. 

Tema for Anonyme Timeglass 2012 er

VALENTINE eller KJÆRLIGHET
Du kan selv velge om du vil lage ett valentineskort eller kjærlighetskort til kjæreste, venninne, mor eller far
Du kan velge hva dette innebærer, men det skal vise KJÆRLIGHET eller HJERTER o.l. slik at vi ikke er i tvil

- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner


Anonyme Timeglass del 1 
Oppgaven: Farge
Rødt eller Rosa skal være hovedfarge



Eg har vore på Scrappecake på Bømlo i helga. 
Det er eit suuuper kjekt treff som eg var på no for andre gong. Det er eit treff det er mangen LO lagere, så eg vart så inspirert og lagde fleire LO-er mens eg var der.  
Marit, som også er DT hjå oss i AS, var også på det treffet. Og me hadde avtalt å ta med diverse ting som den andre skulle scrappe utav. Oppgava eg fekk var at hovudfargen skulle være ROSA, eg skulle bruke MInST 5 av tinga eg fekk av ho (eg har brukt bazzillen, mønsterarket, tagsene, bradsene, padlesen med korten og til slutt hjertet.)
Stilen skulle være Cluster
Og så kunne eg bruke andre ting om eg ville da. Og eg la til litt glimmermist, som eg lånte av Marit ;)  litt washi tape og små og store bokstaver.. Tagsene fekk litt stempeltrykk og glimmermist på seg og :) Blei ganske fornøgd.. 
Tiril Maria som er på bilde satt modell for meg då eg gjorde fotoleksa mi.
Barbie film e gode å ha når ho ska sitta i ro ;) 


Har aldri laga ein slik stil før, om den er heilt riktig veit eg ikkje, men kjekt å laga var da!!


Eit nærmare bilde.. Har redigert bilde på Picasa.. Syns da blei berre so digg!!

Hugs på å ta turen innom Anonyme Scrappere for meir informasjon og regler.


2 kommentarer:

  1. Knall fin LO!! Digger det bildet av TiaMia!!! Rett og slett herlig altså...

    Klem Plundis

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)