lørdag 25. juni 2011

Konfirmasjons veske / kort #16

Eg har sooo mangen ting å visa dekan som eg har laga dei siste mnd. Har hatt såå mange bestillingar at eg har hatt lite tid til å blogga alle tingene. Her kjem ei konfirmasjons veske som eg lærte å laga av ho Kristine.. Her er ein tutorials på den viss du ynskjer å laga ei sjølv. Eg har brukt magnet i staden for tråden som er vist i tutorialsen.

Her kjem eit drøss av bilder...








Eg har brukt Pion ark + eit til som eg ikkje hugser navnet på (det du ser i bilde rett over)
Blomster frå  Kort og Godt
Bling
Konfirmasjons teksten utenpå er skrevet med skrivemaskin.
Tekstene inni er frå Inkido

3 kommentarer:

  1. Utrolig fantastisk!
    Komplisert og masse skjæring vil jeg tro. Veldig dekorativt, og flott og gi bort!:)
    Ida

    SvarSlett
  2. What an amazing keepsake! I love it!!
    Hugs~
    Dana

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)