onsdag 27. april 2011

DT - Anonyme Scrappere - #21 - Humorkort

Då var det endelig tid for ein ny utfordring hjå Anonyme Scrappere
Denne gongen er det humorkort som står for tur. 

Eg har laga eit bestillingskort denne gongen.. 


Eg har brukt Dotty - Art Impression stempel 
som eg har fargelagt med Pro og Touch Markers
Maja Design mønsterark
Blomster frå Wild Orchid Craft
Tekststempel frå Ladybug and Friends
Ragnhild er stansa ut med Tim Holtz vintage bokstav dies.
So har eg brukt blånde og litt osteklut som har fått nokon dæsjer med glimmermist på... 

Sponsorer på denne utfordringen er 



og 




Ta turen innom bloggen og sjå alle dei andre designerane sine flotte humor kort :) 

1 kommentar:

  1. Kjempefint!
    Nydelige farger og et helt hærlig motiv... :-)

    Klem, Gro

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)