fredag 20. august 2010

"Æda-bæda"

..."Æda-bæda lade - eg ha sjokolade"...


Da ser ut som da e da han seie, rakkaren på vintage bilde ifrå Minnerike.
Mønsterark frå Basic Grey. 
Tekststempel frå Kreativ Hobby viss eg ikkje tar heilt feil.
Nøkkelen fant eg i ei skuffa hjå oldemora mi då me rydda og vaska ut huse hennas då huset skulle selgast. Den har eg limt litt og sydd fast.
Ellers har eg brukt blonder og bånd. Og so har eg sydd rundt omkring med symaskina mi (som er mamma si...tihihi).


The boy in the picture mess with us and says he has chocolate and we do not. 
It is a vintage image from the Minneriket.
Pattern paper from Basic Grey.Sentiment stamp from Creative Hobby if I do not take completely wrong.The key I found in a drawer available from my great-grandmother when we cleared and cleaned out her house when the house was soldThe I've pasted a bit and sewn permanent.
Otherwise, I've used lace and ribbons. And so I've sewn all around with my sewing machine (which is my mom say ... tihihi).


Ha ei flott helg allesammen. Imorgo skal eg på "marknad"/salgsstend på Matre med korta og diverse tinga som eg har laga. Har tatt masse bilder idag.. so da kjem i bloggen etterkvart :) 

Takk for titten og God Helg :) 

Have a great weekend everyone. Tomorrow I'm going to "market" / sales stend on Matre with cards and various things that I've made. Have taken lots of pictures today .. so they are coming in the blog eventually :)
Thanks for the look and Good Weekend:)

2 kommentarer:

  1. Utrolig lekker boks du har laget her, Tine! Nydelige detaljer og farger! Virkelig flott!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig eske, Tine. Herlig det bilde du har på den :)
    Ang. boksen jeg har pyntet så er den tom, hihi.. skulle tatt seg ut om jeg ga bort en boks med tomatbønner i eller erter... hahaha, jeg ler meg skakk her jeg sitter. Synes jeg ser det for meg ja :) hihihi
    Jeg har en boksåpner som åpner på utsiden av boksen slik at lokket kan settes på igjen. Sitter ganske løst da, men det holder.
    Håper du har en fin helg, klem :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)