tirsdag 27. juli 2010

To utfordringer - eit bursdagskort

Ja her er da utfordringar for "alle penga".. No har eg laga eit kort som passar til to utfordringer. Stamp With Fun vil ha guta/manne kort og Skisseboden har ei skissa som skal følgast.


Digistempel av ein skjeten fotballspelande gut ifrå Karens Doodles :) Den har eg fargelagt med promarkers og touchmarkers.
Mønsterarka er ifrå MME
Ellers har eg brukt knappar, band og charms. So har eg sydd på symaskina mi.. 

Skissa ser sånn ut..


Eg har laga staffelikort denne gongen også. 



Tekststempel ifrå Norsk Stempelblad AS


Her ser de heile innsida. 


Og baksida.. 

Takk for titten :) 

5 kommentarer:

  1. Kjempekoselig kort med et herlig motiv.

    SvarSlett
  2. et flott kort i nydelige farger. digger kort som er rettet mot menn/gutter.
    takk for at du deltar hos skisseboden. ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  3. Kjempetøft kort. Likte motivet veldig godt!

    SvarSlett
  4. Så herlig kort. Helt enig med Pia, er så flott å se herre kort. Dette var veldig fint. Takk for at du deltar hos skisseboden. -klem-

    SvarSlett
  5. Fabulous card, love the fun image! Thanks for playing with us at SWF! Hugs Nilla

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)