søndag 25. juli 2010

Sketch Saturday challenge

Det er Week #113hjå Sketch Saturday og ny skisse som eg har prøvd meg på. 
Eg har fått da litt med å jobba etter ei skissa nett for tida..so då tar eg to fluger i eit smekk og blir med på utfordring også. :)  


Denne kjekke fiskaren er eit digi stempel ifrå Karen Doodles som eg har fargelagt med pro og touch markers.
Mønsterark ifrå Sassafras og Grey Basic.
Fiskecharms
Tekstempel ifrå Norsk stempelblad as.

Her ser de skissa som var utfordringa denne gongen. Eg har snudd denne på sida for at stempelet skulle passe bedre. 





Her er inni kortet. Litt den samme designet. I mangel av oransje bazzill ark måtte eg fjuska litt.. Eg lagde "ramma" igjennom bakgrunsarket og fekk då den orasje bazzill kartongen til å bli ei ramma til skrivefeltet og bursdagshelsinga. 
Har brukt charms, treknappar og halvperler
Tekststempel ifrå Norsk Stempelblad as


Og baksida har då fått litt av restepapiret..  :) 

Takk for titten.. 

3 kommentarer:

  1. Stilig mannekort.
    Likte det stempelet.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort dette også! Flott pyntet og morsomt stempel.
    Jeg liker også å jobbe med skisser, synes det alltid er litt enklere å komme i gang da!

    SvarSlett
  3. This is a BEAUTIFUL card :)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)