torsdag 25. februar 2010

Valentine og morsdag..

E so kjekt å få so masse bestillingar på ting. Etter eg begynte som ringevikar i barnehagen, har da eksplodert med bestillingar ;) tihi.. men desse tinga her e da faktisk ikkje bhg-folk som har bestilt.. tihi..so da e jo bra.

Kan starta med valentine tinga..
Mokkabønneøskja... mannen som skulle få den er ein kok.. so då fant eg ut at kokkekaren passa perfekt ;)



Har pynta den inni og..

Musa e berre skjønn.. fargelagt med promarkers.

Dette kortet fant eg oppskrift på i Ett trykk, og fant ut at eg måtte prøva da ut.. So då passa da jo bra at valentine va rett rundt hjørna :)



So var da jo morsdag samme dag.. Og eg fekk frokost med nysteikte rundstykker, kakao og eggerøra.. Kosa oss heile dagen!! Tiril Maria hadde laga både morsdagskort og pressang i barnehagen til meg.. veldig rørande..





---



Eg e IKKJE noko flink til å hugse navn og kor ting kjem ifrå... So eg har ikkje skreve om noko eg har brukt.. men de e no so dreven i da, at de ser no da mesta. Viss da sku no vera noko, so kan de berre spørja ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)