tirsdag 15. september 2009

Nytt kort til kortcupen #1

Eg hadde stoore problem med å klara å bestemma meg for kass kort eg skulle levera av dei tre i forgje innlegg.. So eg lagde eit nytt eit. Fekk ein "stabel" med Magnolia stempel som eg kjøpte privat.. so då fekk eg "maskerings-lysta" øve meg.. og lifta Jannhild sitt kort igjen. Veldig kjekt igjen!!
Her er mitt julekort
Under her er det eit utsnitt der ein ser bedre den glitter snøen som er på gjere og på bakken..
 
Eg har laga eit julekort med Magnolia stempler som eg har maskert og fargelagt med touch markersene mine. Eg har hatt aleene`s glitter snw på gjere og "bakken"(ser ikkje so godt glitteret på bildet). Diverse mønsterark rester. Tre forskjellige snøkrystaller, Dei små rundt omkring og våttane er ifrå paduro. Den i sølv er ein brads. Og dei store er kjøpt på ein lokal mat+"altmulig"-butikk. Dei har eg hatt glitter embossing på (det er heller ikkje so lett å sjå på bildet). Tekstempelet "god jul" er ifrå kreativ hobby og "Det snør, det snør, tiddelibom" er designa av Banglamarie.
Tilslutt har eg flisa opp arka og sydd rundt for hand (symaskina streikar).

Om dette er finare enn ein av dei tre nedanfor veit eg ikkje, men eg ha no vertfall levert detta og ferdig med da...

Tusen takk for dei som "hjalp" meg i forgje innlegg..

Takk for titten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)