tirsdag 5. mai 2009

Gavepose

Juna, tantebarnet mitt fylte 15år den 30.april. Då måtte eg jo laga noko til ho. Eg har lenge hatt lyst å laga ein sånn gavepose til nokon...og no passa da bra.

Baksida :)

Detta var kjekt å laga!!!

Eg brukte ein mal ifrå eit mønsterark eg kjøpte hjå bikuben. Eg forstørra da, og då blei den større enn 30x30 so då tok eg å brukte gråpapir. Og dekka sidene med mønsterark ifrå MME.

Stempelet er ifrå The Greeting Farm. Kjempe skjønt(!) syns eg. Fargelagt da med promarkers.

Ellers har eg brukt diverse blomstar. Tag, bånd, hampetau, klistermerke (tall) og ein masse med glitterlim (litt vanskelig å sjå her)Tekststempelet e eg faktisk ikkje sikker på kor er ifrå, lura meg på om eg fekk den i julekalenderen min ifjor eg????

Takk for titten.

1 kommentar:

  1. Hei,

    kjempefin gavepose du har laget.
    Tok meg en titt ellers i bloggen din også - og her var det jammen mye fint ;o)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)