onsdag 11. februar 2009

Papircup på Papirgleder.no

Fyrste oppgave i papircupen denne våren var White space.

Det er ein stil eg aldri har screppa før.. men va kjekk..


Sånn lyder oppgava:

Da er vi igang med vårens PapirCup! Dere vil denne gang bli utfordret til å scrappe i de tre stilartene: Graphic, Shabby Chic og Freestyle. Det vil komme 6 oppgaver og en utfordrende finaleoppgave. Vi håper at så mange som mulig ønsker å delta på en spennende reise sammen med oss denne våren!Oppgave 1Stilart: Graphic - White Space

Eg har brukt:

Lys turkis Bazzill Sydd med maskin rundt kanten. Og så har eg malt med distress ink på akret - Broken China.Skjert ut tittel og snøkrystaller med Silhouette maskina. Eg malte nokon av snøkrystallane med distress ink - broken china.Eg brukte også klar embossing på tittelen og nokon av snøkrystallane.Bande er ifrå American craft - premium ribbon.Mønsterpapir ifrå Scrapbook walls -winter wonder.Eine snøkrystallen er av tre som er embossa med klar embossing. Halve tittelen er av tiny alphas stickersTilslutt bling bling i snøkrystallane.

Bilden er tatt etter eit snøfall i november -08. Ein kjempe hærlig dag med strålande sol. Då måtte me ut.. og heldigvis hugsa eg kamera..

Takk for titten..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)