mandag 19. januar 2009

Eg har fått meg hobbyrom :)

Her ser de den eine sia.. må stå i gangen litt utanfor døråpninga for å ta bilde.. rommet er kun 3,2km2, men alikavel stort nok endå for meg.. Hyllene her er ikkje fylte, fordi eg er litt snill og skal dele romme mitt med min kjære samboar. Men her skal også ha data, skrivar og silhouettemaskina skal ha plass her.. Rørleggaraen har ikkje vore her endå.. må få vekk blandebatteriet til dusjen Detta romme har vore eit bad før i tide, men me brukte da til rote rom for da var to bad i samme etg. og da trengte ikkje me.



Dette er min plass.. her er alle tinga komme på plass.. Må sitta her ei stund å laga ting for å sjå om eg har plassert tinga på rett plass.. Skal jo vera enkelt og sånt.. Ei lita tøtte som likar å gå i mamma sine papir mitt på golve her.


Her er andre vegen.. ser ut so da e berre rot..men tinga er på sin plass..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)