søndag 23. november 2008

Utfordrings LO på Papirgleder.no

Lenge sian eg har laga LO no.. og har tenkt på fleire utfordringar..
Eg tenkte eg skulle laga utfordringen eg fekk av Lene P.på annerledes fargeutfordringen med Letter side..uten babybilder. Og klare (gul, rød, grønn eller blå) fargen som gjekk på kvit bakgrunn.. hmm fekk ikkje heilt da til.. men so ser eg at da kan jo vera med på den oransje fargeufordringen..
Bildene er ifrå då me var på NM i trekkspel i Bodø sommaren 2006.
Me var ein god gjeng som reiste oppøve og koste oss glugg ihel. Eg var so heldig å få både mann og pokal
Eg har brukt:
Vanilje og oransje bazzill kartong.
Mønsterark ifrå Kaiser scrapbook.
Notabene ifrå Ladybug and friends.
Bildene har eg laga ei ramme på i photoshop som eg lærte av Kristine M. Biseth sine photoshop leksjona som ho har på bloggen sin.
Takk for at du tok deg tid til å sjå på og komentera.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)