lørdag 4. oktober 2008

Sjokolade øskja






















Da e bursdag i familien snart.. so då tenkte eg at eg skulle laga ei sjokoladeøskja.. Her har eg brukt silhouette maskina mi på akvarellark som eg ha malt igjen med distress.. So pynta med glitterlim og brads. Tekststempelet er ifrå Stempelglede.Mønsterarka som eg har brukt på øskja veit eg ikkje kva heiter.. Men det grønne oppå er ifrå paper pad - boxer som er stempla tekst oppå.

Inni har eg eit Magnolia stempel som er argelagt med promarkers. Skreve teksten som sto i sjokoladeøskja.. og pynta med retro flower, brads og glitterlim.
Takk for at du tok deg tid til å sjå på...

1 kommentar:

  1. Wow så stilig Tine!
    Rålekert både på innsiden og utsiden!
    God helg
    Klem fra Kristine

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)