torsdag 9. oktober 2008

Fleire julekort til salgskassa mi...

Her har eg brukt:Grønn bazzill kartong. Mønsterark ifrå Imaginisce og ifrå St.Nick-Holly Verry Strips. Stempelet er malt med distress.. Band ifrå panduro. Swirlane har eg skjert ut på akvarellark med silhouettemaskina som eg har malt med distress og hatt grønn glitterlim på. Det samme har eg gjort med tekststempelet.
Eg har brukt:Ladybugandfriends stempel som er malt med distress.. Mønsterpapir ifrå ladybugandfriends og St. Nick -holly berry Strips.Tekststempelet hugsar eg ikkje heilt kor var ifrå.. Kanskje nåken veit?Blå bazzill kart og swirler skjert ut i akvarell papir som er malt med distress..
Eg har brukt:Ladybugandfriends stempel som er malt med distress.. Mønsterpapir ifrå ladybugandfriends.Tekststempelet hugsar eg ikkje heilt kor var ifrå.. Kanskje nåken veit?Blå bazzill kart og snøkrystaller skjert ut i akvarell papir som er malt med distress.. Blonder og band ifrå mamma sitt syrom Takk mamma..

2 kommentarer:

  1. Wow!
    Såmasse flotte julekort du har laget i det siste;)
    Klem fra meg!!

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte krt, Tine!!
    Endelig fant jeg deg, og skal legge deg til blogglisten min med en gang!!!

    Klem og snakkes ;)

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)