fredag 5. september 2008

Endå eit ladybug and friends stempel

Dette stempele synse eg er sooo herlig!!Var ikkje vanskelig å fargelegge heller dette.. Eg har brukt ProMarkers.

Sømmen som de ser..er laga hull med syl og tegna med svart tysj... Altså juksesying.. hihi.. Eg har sjøl skreve gratulerer og tegna grase som også er på stempelet.. Og so har eg pynta med blomster og brads.

Eg har latt kartong gå bak på baksida.. litt arti å gjera noko på den sida også..

Eg har brukt: tre forskjelige bazzill kartonger, mønsterarket hugsar eg ikkje navnet på... blomster og brads.

This is a gratulasion card with stamp form Ladybug and Friends. Very nice stamp!! I like!!!!! :)


2 kommentarer:

  1. Ååååå så kjekt at du har fått deg blogg Tine!
    Og masse flotte kort du har laget siden sist jeg sjekket på PG galleriet!
    Ha en god helg!
    Jeg legger deg til på blogglisten min etc når jeg er tilbake fra Danmark!
    Klem fra Kristine

    SvarSlett
  2. Heeei :) So fin blogg du har laga! ;) Skal legga deg til på min! Håpa alt e bra med deko! Lykke til på onsdag! Krysse alt eg har for at alt skal gå bra! :) Glad i deko! Klemklemklem!

    SvarSlett

Kjempe koslig om du vil skriva nåkre ord til meg :)